Back to home page

Video Jejak Rasul

14 Jun 2007 • 10 Komen Cetak Chenta!
Buat mereka yang suka untuk mengetahui kisah Islam dan para Nabi..

Buat mereka yang sedang menjadi musafir sepenuh masa di negeri asing..

Buat mereka yang sudah lupa bagaimana rasanya menyambut Ramadan di Malaysia..

Buat mereka yang bakal bersolat terawih dalam masa 3 bulan lagi di perantauan..

Dan buat mereka yang kadang-kadang, sekali-sekala, jarang-jarang, atau selalu-selalu rindukan kampung halaman di Malaysia..

Terimalah siri Jejak Rasul Musim ke-12 yang ditayangkan di TV3 pada bulan Ramadan yang lepas.


Ini episod pertama. Untuk 9 episod yang berikutnya, boleh lihat playlist ini.


PS: Saya akan upload episod 7 dan 8 kemudian, InsyaAllah. Ada masalah teknikal sedikit. Sebenarnya ada 30 episod, tapi yang saya dapat cuma 10 episod terawal sahaja. Lagi 20 tak tahu di mana. Tukang encoder lupa agaknya nak encode lagi 20 video.

HINT: Subscribe me!

10 Komen Tambah Komen↴

assalamualaikum,thanks bro.. dapat jugak tgk jejak rasul yg terlepas..

syahmitoo

"Buat mereka yang sudah lupa bagaimana rasanya menyambut Ramadan di Malaysia.."

sedih nya bunyi...

@Nawwar, sedih la jugak...

assalamualaikum..
tawel...leh tgk kt http://nuhairi.net/nuhairi/jejakrasul/ n leh download gaks...

Wa'alaikumussalam.
Oh, mekasih naa. Ada rupanya direct download Jejak Rasul ni :)

Thankx tawel.. susah jugak nak dapat video jejak rasul ni kat youtube..

shahib

Boleh tak upload ke RapidShare?
Saya mahu download lah.... sebab dokumentari ini memang menarik...

Saya dah tak ada video yang asalnya. Download saja video tu dari YouTube.

http://www.google.com/search?q=download+youtube

episode 12 & 15 mane?

Tanpa Nama

bleh send saye video ni?

Zulqarnain

Ada komen atau soalan?

Setiap komen insya-Allah dibaca kesemuanya. Dibalas jika perlu. Dibuang jika tak berkaitan. Sekian adanya.